Лисенко І.
Співаки України : енцикл. вид. / І. Лисенко. - 2-ге вид., переробл. і
допов. - Київ : Знання, 2015. - 629 с.
Пропоноване видання – перший енциклопедичний довідник співаків, життя і
творча діяльність яких пов’язані з Україною. У ньому також вміщено творчі
біографії співаків, яких доля закинула на чужину, де вони реалізували свій
творчий потенціал, самовіддано несли і стверджували високий дух української
вокальної культури. Прізвища та псевдоніми співаків подано в єдиному
алфавітному порядку. До видання увійшло близько 1500 статей – творчих
біографій, через які висвітлюється історія вокального мистецтва в Україні від
часів Київської Русі до наших днів. Абсолютна більшість творчих біографій
подається з фотографіями.
Для студентів, викладачів мистецьких навчальних закладів, дослідників
українського вокального мистецтва, всіх шанувальників вітчизняної музичної
культури, широкого кола читачів.
Библия в гравюрах Гюстава Доре : с библейскими текстами по Синодальному
переводу. - Москва : Свет на Востоке, 2010. - 469 с. : ил.
Біблія в гравюрах Гюстава Доре. Книга містить 230 гравюр французького
художника Гюстава Доре (1833-1883) на сюжети Священного Писання і відповідні їм
тексти в Синодальному перекладі. Цикл гравюр, завершений в 1864 році, ілюструє
багатовікову біблійну історію від створення світу до великого Божого Суду.
Сегал Я.
Фен-шуй : домашня іл. енциклопедія / Я. Сегал. - Харків : Веста, 2010. -
160 с. : іл.
Споконвіку людина прагнула облаштувати простір навколо себе. І не абияк, а
надійно, комфортно, затишно – словом, з душею. Книга про те, як зробити це розумно, використовуючи систему Фен-шуй. Ви
дізнаєтеся, як навести лад у квартирі та своєму житті, як жити в гармонії із
собою та всесвітом, як привернути до себе кохання та гроші та багато інших
таємниць, що змінять ваше життя на краще. Книга призначена широкому колу
читачів.
Брийяр Ж.-Д.
Эдит Пиаф. Без любви мы - ничто : роман / Ж. -. Брийяр ; [пер. с фр. Ю.
Котовой]. - Харьков ; Белгород : Кн. клуб "Клуб семейн. досуга",
2015. - 272 с.
Вона стала легендою ще за життя. Її доля була зіткана з магії чудесного
голосу, всепоглинаючої любові, гірких розчарувань, стрімких злетів і нищівних
падінь. Незрівнянна Едіт Піаф, душа Франції ... Та, яку обожнювали, чиї пісні
облетіли весь світ і чий чарівний голос наповнював серця любов'ю ... Її
обожнювали мільйони чоловіків, а вона все життя шукала одного-єдиного ..
Український вертеп : вертеп у драматургії, прозі та поезії ХІХ-ХХ ст. -
Київ : Дніпро, 2010. - 608 с.
Вертеп після його відкриття, в 1840-х р.р. залишається чи не
найуніверсальнішою мистецькою формою. Двоповерховість, поєднання сакрального й
профанного, трагічного й комічного перетворили дерев'яну скриньку з ляльками на
одну з моделей світу. Від часу виникнення вертепу, а особливо після публікації
тестів та наукових описів цього пересувного театру, в ньому відзеркалилися
майже всі суспільні зміни, які сталися в Україні. Та й саме слово вертеп набуло
додаткових значень. Біля витоків цих процесів, як не дивно, стояли П. Куліш та
Л. Глібов: один підказав способи модернізації вертепу, другий, назвавши місто
вертепом добра і зла, зробив перший внесок у розширення семантичного гнізда
лексеми вертеп.
Пропонуючи вашій увазі цей збірник, де зібрано зразки багатьох з
перелічених видозмін, які сталися з вертепом, сподіваємося, що він послужить
імпульсом для подальших пошуків - і на папері, і на сцені.
Немає коментарів:
Дописати коментар