середа, 27 червня 2018 р.




Альбрехт Дюрер / сост. А. Д. Боронина. - Москва : РИПОЛ классик, 2014. - 40 с. : ил

Альбрехт Дюрер - німецький живописець,теоретик мистецтва, один з перших художників, які ввели класичні мотиви в мистецтво Північного Відродження. Творчість Дюрера багато в чому визначило характер мистецтва Німеччини кінця XV і першої половини XVI століття. Німецький майстер був ключовою фігурою своєї епохи, що підтверджується не тільки його картинами, а й трактатами з викладенням його поглядів в математиці і нарисної геометрії.



Огюст Ренуар / сост. М. О. Журавлева. - Москва : РИПОЛ классик, 2014. - 40 с. : ил. - (Великие художники мира).

Ренуар є одним з найбільших живописців XIX століття і одним з найважливіших і найцікавіших представників імпресіонізму. Картини його завжди легкозапам’ятовуючі завдяки вишуканості мальовничих прийомів і сюжетної легкості. Французький критик Октав Мірбо писав про художника: «Ренуар здається одним з тих, чия слава незаперечна ... Ренуар пише, як дихає ... Існують люди, що віддаються спокусі все оглядають поглядом. Рука Ренуара створена для того, щоб зображати щастя, яке відчуває погляд ».



Эдуард Мане / сост. Е. В. Левкина. - Москва : РИПОЛ классик, 2014. - 40 с. : ил. - (Великие художники мира)

Едуард Мане - французький живописець і графік, один з найяскравіших художників, що поклали початок імпресіонізму. Його творчість стала своєрідною перехідною сходинкую між культурою Високого Відродження і культурою новітнього часу. Едуард Мане був геніальним творцем, що зумів в дивовижному синтезі об'єднати найвищі прагнення живописців минулих століть. У мальовничому відношенні цей синтез підготував грунт для імпресіонізму, що ж стосується змісту, то він став завершенням реалізму і чудовим відображенням суспільства його епохи


Анри де Тулуз-Лотрек / сост. Е. В. Левкина. - Москва : РИПОЛ классик, 2014. - 40 с. : ил. - (Великие художники мира).

Анрі де Тулуз-Лотрек - один з перших художників, що вивели жанр плакатів і афіш на небувалу висоту. Художник, незважаючи на фізичний недолік, зумів знайти своє місце в мистецтві і стати  неоднозначним представником постімпресіонізму. Витончене і їдке, іронічне і трагічне, мистецтво Лотрека являє нам безодні людського змісту, і кожне нове покоління відкриває його для себе заново.



Харменс ван Рейн Рембрандт / сост. В. А. Совинин. - Моква : РИПОЛ классик, 2014. - 40 с. : ил. - (Великие художники мира). -

Харменс ван Рейн - представник золотого століття голландського живопису, великий майстер світлотіні, визнаний художник, графік, офортист, що здобув справжню славу і неприкриту ненависть сучасників і зробив справжню революцію в живописі. Його роботи, надзвичайно різняться за жанром, по-справжньому унікальні і завжди впізнавані. І людство, через кілька століть після смерті великого майстра, не втомлюється захоплюватися його безмежним талантом.



Загорулько М. А.
«Чернігівські Афіни»: від Бароко до Постмодерну в естетиці : монографія / М. А. Загорулько, В. А. Личковах. - Чернігів : Десна Поліграф, 2016. - 272 с.

У монографії розкриваються духовні контексти дослідження мистецтва у Чернігівських науково-освітніх осередках кінця XVII – початку XVIII та кін. XX – поч. XXI століть («Чернігівські Афіни»). Спадковість культурних традицій Чернігівського літературно-філософського кола у науковому та просвітницькому доробку Чернігівської естетичної школи доводить ідею наступності у розвитку української естетики, визначає місце і роль «Чернігівських Афін» в історії регіональної та спільнонаціональної культури в її сьогоденні та майбутті.

Немає коментарів:

Дописати коментар