Підлужна А.
Код Володимира Дахна / А. Підлужна. - Київ : АВІАЗ, 2016.
- 144 с.
У книзі йдеться про
життєвий і творчий шлях класика українського анімаційного мистецтва, лауреата
Національної премії України ім. Т.Г. Шевченка, члена Національної Спілки
кінематографістів України, єдиного серед вітчизняних режисерів-аніматорів
народного артиста України, Володимира Авксентійовича Дахна (1932-2006 рр.)
Іващенко Т. П.
Сім акордів : п’єси / Т. П. Іващенко. - Нове вид. - Київ
: Дніпро, 2015. - 288 с. - Програма «Українська книга».
Головна тема п’єс,
представлених у першій книзі драматурга Тетяни Іващенко «Сім акордів», –
боротьба добра і зла, величного і нікчемного, майбутнього і минулого. Її герої
різнопланові – одні шукають істину у любові, самовідданій праці на благо
інших, інші – у бездумних розвагах і наркотиках. Сюжети драматичних творів
вкотре підтверджують незмінний закон життя: кожен пожинає те, що посіяв. Людина
чесна і щира збере багатий врожай поваги, а то й безсмертної слави, як один із
героїв п’єси поет, перекладач, громадський діяч Іван Франко.
П’єси: «Айседора”,
“Втеча від реальності», «Замовляю любов», «Ідзанамі», «Таїна буття»,»Спалюємо
сміття», «Як вийти заміж».
Сенцов О.
Маркетер : [коротка проза] / О. Сенцов ; пер. з рос. С.
Осоки. - Львів : Вид-во Старого Лева, 2019. - 376 с. - Текст укр., рос.
У книзі розповідається
про студентські роки Сенцова.
“Вона була написана від
руки в Лабитнангі всього за 11 днів. У 90-х він навчався на маркетолога –
звідси і така назва. Видання стало продовженням автобіографічних
оповідань “Жизня”, – пише журналістка.
За словами Божко, Сенцов
обіцяє опублікувати свої щоденники, які також написав у колонії суворого
режиму.
“Каже, що їх вдалося
зберегти завдяки тому, що у нього був поганий почерк, і тюремники просто не
розуміли, що він там пише”, – додала журналістка.
Мистецька династія
Саєнків : Олександр Саєнко, Ніна Саєнко, Леся Майданець-Саєнко ; альбом / [авт.
концепції, тексту та упоряд.: Н. Саєнко. Л. Майданець-Саєнко]. - Київ : Дніпро,
2016. - 208 с. : іл.
Колекція
килимів-гобеленів відомої родини українських митців – Олександра Саєнка (1899 –
1985), Ніни Саєнко та Лесі Майданець-Саєнко є прикладом високого мистецтва
художнього текстилю, призначеного для оформлення сучасних інтер’єрів і
просторових архітектурних ансамблів.
Творчість видатного
українського художника Олександра Саєнка є сміливим пошуком формотворення у європейському
мистецтві і водночас позначена національними і неповторно-індивідуальними
рисами.
У його мистецькому
доробку понад п’ятсот творів, що увійшли до скарбниці української культури,
серед них чільне місце належить художньому текстилю, гідно заявленому в
колекціях відомих музеїв України.
Творчість родини Саєнків
– яскравий приклад продовження мистецьких традицій і спадкоємності поколінь.
Репресовані
кінематографісти : актуальна пам’ять : статті й документи / [упоряд. і ред. Л.
Брюховецька]. - Київ : Кіно-Театр : АРТ КНИГА, 2017. - 176 с. -
(Кінематографічні студії ; вип. 5)
До збірника, що його
впорядкувала кінознавиця та головна редакторка журналу «Кіно-Театр» Лариса
Брюховецька, ввійшла низка статтей і документів, що подають ретроспективний
погляд на перипетії становлення українського радянського кінематографа
1920–1930-х років. Головну увагу приділено діячам так званого «червоного ренесансу».
Більшість матеріялів публікуються не вперше, але цей підхід є виправданим, якщо
врахувати важкодоступність першодруків та бажання зібрати тематично близькі публікації
під однією обкладинкою.
Фільм «Тіні забутих
предків»: погляд через півстоліття : зб. наук. статей / Центр кінематограф.
студій НаУКМА ; [упоряд. і наук. ред. Л. Брюховецька]. - Київ : Кіно-Театр :
Києво-Могилян. акад., 2018. - 252 с. - (Бібліотека журналу «Кіно-Театр».
Кінематографічні студії ; вип. 9).
Це видання, що виходить
з нагоди 90-річчя Національної кіностудії ім. О. Довженка, присвячене
унікальному фільму Сергія Параджанова «Тіні забутих предків». Довкола нього
продовжують виникати рефлексії кінознавців і всіх небайдужих до шедеврів
кіномистецтва. У книзі йдеться про людей, причетних до створення фільму;
подаються архівні матеріали, де зафіксовані враження колег від першої його
демонстрації 1964 року; оповідається про фестивальні тріумфи, детально
аналізується сумнозвісна стаття М. Блеймана «Архаїсти чи новатори?», що мала
фатальні наслідки для українського поетичного кіно, а також наводиться історія,
що трапилась під час київської прем'єри фільму 4 вересня 1965 року. У
вітчизняних дослідженнях розглядається новаторство фільму, його стиль, порівняння
картини з першоосновою, окреслюється європейський контекст, аналізується
операторська майстерність, дається характеристика оригінальної звукової
партитури, участі у стрічці гуцулів та ін. Книга містить також фрагменти із
зарубіжних (США, Великобританія, Польща) досліджень, присвячених фільму «Тіні
забутих предків», а також рецензії на англомовні видання з цієї тематики.
Немає коментарів:
Дописати коментар